تاريخ : پنجشنبه 20 بهمن 1401 | 15:38 | نویسنده : وحید

رنگ و ظاهر حفاظ شاخ گوزنی

ممکن است با نصب یک نرده معمولی بر روی یک دیوار مسکونی که از داخل و بیرون به راحتی در دید عموم باشد.

به مثابه یک زندان به چشم بخورد و این منظره از لحاظ روحی و حسی، اثر بدی بر ساکنین بگذارد.

اما قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسیار چشم نواز میباشد. با توجه به نوع رنگ آن می تواند بسیار قابل توجه و زیبا نیز به نظر برسد.

رنگ این نرده ها به صورت دستی و با قلم مو و … رنگ آمیزی نشده است و برای رنگ آمیزی آنها از روش کوره ای به صورت الکترواستاتیک استفاده شده است.

این روش از رنگ آمیزی موجب می شود که رنگ یکدست و به صورت کاملا کوره ای و پخته به نرده جذب شود.

به صورتی که دیگر در اثر رطوبت، اشعه های خورشیدی و باران کاملا مقاوم باشند. دچار پوسیدگی و یا زنگ زدگی نشود.

در این روش رنگ دیگر توسط پیستوله و یا قلم مو به نرده زده نمیشود.با روش الکترواستاتیک رنگ به تمام سطوح نرده نفوذ پیدا می کند.در کوره های مخصوص با درجه حرارت مخصوص پخته می شوند.

کاربری حفاظ دیوار

هر چه از نظر امنیت بیشتر روی حفاظ‌ها حساب می‌کنید، باید ارتفاع و پیچیدگی بیشتری به آن‌ها بدهید. پس اگر در یک محل امن در وسط شهر زندگی می‌کنید، دست شما باز است تا حفاظ‌هایی ساده مثل نرده روی دیوار را به کار ببرید؛ آن هم با تراکم پایین که هزینه‌های شما را بسیار کاهش می‌دهد.

اما اگر مثلاً خارج از شهر زندگی می‌کنید، از نرده های شاخ گوزنی یا نیزاری با تراکم بالا و ارتفاع بیشتر استفاده کنید تا خیالتان راحتتر باشد. البته حفاظ‌های سنگین زیرکاری محکمتری هم لازم دارند. حفاظ‌ها هم مثل بقیه بخش‌های ساختمان کاربری‌های مختلفی می‌توانند داشته باشند. یکی از این کاربری‌ها، زیبا کردن ساختمان است. پس به ظاهر حفاظ‌هایی که همین جا به شما معرفی می‌کنیم هم دقت کنید. خودتان باسلیقه‍ترین فرد برای انتخاب حفاظتان هستید.

دلایل اهمیت استفاده از حفاظ پنجره و بالکن

امروزه اکثر منازل مسکونی به صورت آپارتمانی هستند و افرادی که در طبقات بالا زندگی می‌کنند چندان نگرانی برای ورود سارقین از طریق پنجره و بالکن ندارند، اما نصب قیمت نرده آهنی حفاظ پنجره و بالکن برای افرادی که در طبقات پایین زندگی می‌کنند کاملاً ضروری خواهد بود. جالب است بدانید که در ۸۰ درصد موارد دزدان از طریق پنجره یا بالکن وارد منازل مختلف شده و باعث ضرر و زیان‌های مالی یا حتی جانی می‌شوند.

از نظر بسیاری از افراد، خانه به‌عنوان امن‌ترین نقطه جهان در نظر گرفته می‌شود. اما تصور کنید که کوچک‌ترین دزدی از منزل شما اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی حتی اگر چیزی از منزل‌تان کم نشود نمی‌توانید به آسودگی زندگی کنید و احساس امنیت پیشین را داشته باشید! در واقع امنیت شما مهم‌ترین چیزی است که سارقان می‌دزدند. بنابراین بهتر است تا پیش از ورود به منزل جدید حتماً به فکر حفاظی مناسب برای پنجره‌ها، بالکن و درب‌های منزلتان باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 110
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 | 16:25 | نویسنده : وحید

مزایای درب آکاردئونی نسبت به درب ضد سرقت


حفاظ آکاردئونی از تعداد زیادی مفصل یا پرچ تشکیل شده است، این قسمت‌ها باعث شده تا حفاظ بتواند انعطاف پذیر بصورت کشویی یا کرکره‌ای باشد و حالت آکاردئونی را داشته باشد. اما این مفاصل با پرچ‌های فولادی نمره 5 بهم محکم شده‌اند. این نوع پرچ‌ها درست است که از جنس فولاد هستند اما ظرفیتی دارند. معمولا دزدان با خود دیلم و قلم می‌برند، اما ممکن است کسی فرصت آن را داشته باشد که با بردن دریل به باز کردن حفاظ آکاردئون بپردازد. برای این کار تنها کافیست تا حفاظ را بصورت پرچ مخفی خرید. در این نوع طرح یک تسمه اضافه بروی تسمه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی کار شده تا دزدان به راحتی نتوانند پرچ ها را از هم جدا کنند. و کمتر قابل دیدن است. شما میتوانید با صرف هزینه ای کم محیط کاری و یا خانه ی خود را امین کنید تا دیگر نگران ورود سارقین نباشید.

انواع درب آکاردئونی از نظر نحوه ساخت


درب آکاردئونی را از نظر نحوه ساخت می‌توان به این شکل تقسیم‌بندی کرد:

درب آکاردئون ساده: در این نوع درب از تسمه‌های ۲۰ در ۵ سانتی‌متر استفاده می‌شود.
درب آکاردئون دوجداره: در این درب تسمه‌های ایستاده در داخل کلاف درب آکاردئونی به صورت دولایه و از طریق جوشکاری به یکدیگر متصل می‌شوند.
درب آکاردئونی دوبل: در درب دوبل برای محافظت میخ پرچ‌ها، یک تسمه اضافه روی پرچ درب اکاردئونی قرار می‌گیرد و هیچ راه نفوذی برای سارقین در این مدل وجود ندارد.
درب آکاردئونی ایتالیایی: در مدل ایتالیایی تعداد تسمه‌های مورب داخل کلاف درب زیاد است.
درب آکاردئونی پیچی: این درب تقریبا ۴۵ کیلوگرم وزن داشته و استقامت آن از ناحیه وسط حفاظ ارتقا پیدا کرده است.
ساخت حفاظ درب آکاردئونی تنها محدود به نوع آهنی آن نیست و از جنس‌هایی مانند ام‌دی‌اف و پی‌وی‌سی نیز ساخته می‌شود. اما درب‌های آهنی به دلیل مقاومت و استحکام بالا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع حفاظ‌ها طرح‌های مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به درب ۳ گل، درب ۴ گل، درب ۵ یا تمام گل اشاره کرد. منظور از گل تعداد ۲ ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب است.

ویژگی‌های درب آکاردئونی استاندارد 


حفاظ آکاردئون معمولا دارای ویژگی‌های استانداردی است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود. این حفاظ‌ها نیاز به قفل استانداردی دارند که به صورت آشکار مانند قفل‌های کتابی یا به صورت مخفی و توکار داخل خود درب نصب می‌شوند.

از ویژگی‌های استاندارد آکاردئونی درب ضد سرقت می‌توان به وزن ۳۰-۸۰ کیلوگرمی هر مترمربع با توجه به مدل و استحکام آن اشاره کرد.
درب آکاردئونی عموما دارای مقاطع کناری با ابعاد ۵۰ در ۳۰ سانتی‌متر است.
ابعاد مقطع ریلی درب آکاردئونی استاندارد ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر بوده و قسمت ریلی آن روان و باکیفیت است.
این نوع درب پیچ و اتصالات مرغوب و کمربند ایمنی دارد.
در ساخت آن از جوش SMAW استفاده شده است.
قفل مرغوب، محکم و ایمن دارد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 126
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 | 14:40 | نویسنده : وحید

درب پارکینگ و انواع درب فرفورژه

در امروز از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب فرفورژه حیاط آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ قیمت درب پارکینگ هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

ساختو نصب درب پارکینگ

نصب درب پارکینگ هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

انواع درب حیاط ساده و شیک

همانگونه که اطلاع دارید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب حیاط از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های جنوبی ویلایی هم انجام می شود.

 

منبع : درب حیاط



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 232
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 | 14:40 | نویسنده : وحید

قیمت نرده پله گرد و زیبایی بی نقص و خاصی که به خانه می بخشد

قیمت نرده پله گرد یکی از عناصر دکوارتیو لاکچری و خاصی است که برای ساختمان به کار می رود. در صورتی که به دنبال نرده پله پیج مدرن و خاصی هستید که هم کیفیت عالی داشته باشد و هم زیبایی منحصر به فردی را به همراه داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات فرفورژه آنلاین را مشاهده کنید.

قیمت نرده پله گرد یکی از پرفروش ترین و پر مخاطب ترین نرده حفاظ هایی است که برای پله در نظر می گیرند. زیرا با انتخاب این نرده پله با یک تیر دو نشان می زنید. اولا با وجود نرده حفاظ پله امنیت افراد را لحاظ کرده اید. زیرا نرده پله برای حفظ تعادل و پایداری افراد است که هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها این تعادل حفظ شود. همچنین وجود نرده راه پله فرفورژه سبب می شود که زیبایی و دیزاین خانه شما نیز خاص جلوه کند.

قیمت نرده پله گرد کارکرد اولیه ان برقراری ایمنی برای خانه های شماست. در صورتی که نرده حفاظ دوبلکس فرفورژه  از مواد و متریال با کیفیت ساخته شود شما می توانید با خیال راحت به آن تکیه داده و از ایمنی ان مطمئن باشید.  نرده راه پله فرفورژه نه تنها کارکرد ایمنی دارد بلکه سبب می شود تا دیزاین و نمای خانه شما نیز تحت تاثیر قرار گیرید. بنابراین انتخاب نرده راه پله نقش مهمی در بزرگ یا کوچک نشان دادن و همچنین لاکچری و شیک نشان دادن خانه شما عزیزان دارد.

در صورتی که قصد خرید نرده راه پله شیک و در عین حال مستحکم و باکیفیت بالا دارید،باید کمی حوصله به خرج دهید تا بهترین نرده راه پله را برای خود انتخاب کنید. نرده راه پله فرفورژه در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود که هر یک زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. برای اینکه شما نرده راه پله خاص و لاکچری و در عین حال زیبایی داشته باشید، کافیست تصاویر نرده پله مدور یا پیچ یا نرده راه پله ساده و فرفورژه در فرفورژه آنلاین را مشاهده کنید.

تنوع و انواع حفاظ پلکان

همانگونه که یادآور شدیم، امروزه پلکان تنها به نوع رایج و مرسوم قدیمی خود یعنی نرده راه پله فلزی منتهی نمی شود؛ بلکه می توان نرده راه پله امروزی را به صورت ها و اشکال مختلفی در منازل مسکونی خویش و یا کافی شاپ و رستوران، تالار، فروشگاه های بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمین امنیت، زیبایی دوچندانی را به محیط اطراف خود ببخشد. بنابراین اگر قصد خرید نرده راه پله دارید، باید اولا به این نکته واقف باشید که نرده راه پله فلزی که در گذشته به شکل ساده و بی آلایش خویش مرسوم بوده نیز کماکان وجود دارد ولی نه به همان شکل و قالب سنتی خویش؛ بلکه در قالب و طرحی جدید که با مدل هایی که در خود در طی این سال ها دیده است، سبب هجوم مردم به قیمت نرده پله گرد فلزی شده اند. پس هنوز هم می توان از پله مار پیچ فلزی استفاده کرد با این تفاوت که طرح هایی که در این حفاظ های آهنی امروزه در نرده راه پله کارگذاری می شود طبیعتا با طرح ساده گذشته بسیار متفاوت و زیباتر می باشند.

 

منبع : آردواز



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 230
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 | 16:20 | نویسنده : وحید

طرح , مدل ها و رنگهای مختلف محافظ ریلی درب های آپارتمان

حفاظ ریلی درب اما در سبک ها و طرح های مختلفی موجود است. که از جمله آنها میتوان به سه گل ، دوگل لوزی ، پروانه ای و همچنین کلاسیک و چهارگل اشاره کرد. دقت داشته باشید که در بین تمامی مدل ها مناسب ترین طرح حفاظ درب ورودی ، سه گل است. که امنیت آن ضمانت شده خواهد بود و شما میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. در موارد دیگر، طرح ها میتواند بسته به سلیقه شما متفاوت باشد و آنچه که میخواهید را باید از کارشناس و مسئول فروش درخواست کنید.
حفاظ کشویی درب اما با رنگ های الکترواستاتیک به سبک کوره ای رنگ می شوند که بهترین از نظر پوشانندگی، کیفیت و همچنین ماندگاری است.درب آکاردئونی در رنگ های مشکی و سفید، قهوه ای سوخته، مسی و همچنین سفید نقره ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد.


نکات مهم برای انتخاب حفاظ آهنی درب

 

این مدل حفاظ ها نباید کمتر از سه گل و یا سه لوزی باشند. دقت کنید که مدل های استاندارد این نوع درب ها در اصل همین سه گل می باشد. که به شما این اجازه را می دهد که امنیت را ایجاد کنید و از ورود سارقین جلوگیری خواهد کرد. استفاده از این نوع حفاظ ها به دلیل سنگینی وزن باعث می شود که درب به آسانی باز و بسته نشود که خود برای امنیت تاثیر گزار است .
با اینکه گفته ایم حفاظ درب ورودی آکاردئونی دارای امنیت بسیاری است اما باید از قفل محکم و ایمن در این زمینه استفاده کنید.
روان بودن ریل .
حتما پرچ های محکم و مرغوبی داشته باشد.
پروفیل های محافظ درب ورودی را به خوبی بررسی کنید تا از جنس ضعیفی نباشند.
باز و بسته شدن درب ها نباید با سروصدا همراه باشد.


شیوه ی خرید محافظ درب ورودی پنجره و درب


در زمینه خرید حفاظ درب ارزان شما میتوانید از کارشناسان این صنف کمک بگیرید که متخصص در این زمینه هستند . این افراد در واقع موقعیتی را برای شما فراهم خواهند کرد که میتوانید به واسطه ی آن هرآنچه که نیاز دارید را خریداری کنید و در آخر بتوانید کار نصب را نیز به راحتی انجام دهید.
قبل از خرید حفاظ درب ورودی ورودیپنجره ، باید به مشاوره هایی که کارشناس در این زمینه انجام می شود دقت کنید. آنچه را که باید بدانید این است که این مشاوره ها در واقع به شما اجازه می دهند که بهترین مدل حفاظ درب ورودی ورود یپنجره را برای ساختمان خود انتخاب کنید. در نتیجه میتوان گفت که بهترین روش خرید حفاظ درب پنجره با مشاور و به صورت حضوری خواهد بود . اگر شما امکان مشاوره های غیرحضوری را نیز دارید میتوانید از این مدل حفاظ خرید و استفاده کنید .


محافظ آهنی بهترین راه برای ایمن ماندن خانه شما


اگر خواسته ی شما این است که آرامش را به خود و اعضای خانواده خود هدیه دهید باید توجه داشته باشید. که نیز به قیمت حفاظ درب ورودی ورودی محکم و ایمن دارید. یکی از فاکتورهای مهم در ساخت نرده حفاظ درب ورودی ورودیدرب این است . که این حفاظ باید از مواد عالی و با کیفتیی ساخته شده باشد. تا امنیت و ایمنی قابل قبول و مورد توجه شما را تضمین کند .
حفاظ درب ورودی یا درب یا نرده اکاردئونی پنجره طرح خود را از ساز اکاردئون الهام گرفته است. این نرده اکاردئونی مانند ساز اکاردئون روان باز و بسته می شود. از این رو جای کمی را اشغال کرده و مانع از گرفتن فضای جلو درب ساختمان شما می شود.
این نرده باید از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار باشد تا همچون سپری باشد که در برابر سارقین از منزل محافظت می کند.

 

منبع : انواع حفاظ پنجره



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 213
برچسب ها : حفاظ درب ورودی , حفاظ درب آکاردئونی,

تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 | 15:16 | نویسنده : وحید

نرده آهنی سرنیزه ای آهنی در تهران

این نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اینکه هریک از انواع ساختمان هایی که شما در آن سکونت دارید از نظر ارتفاع دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان و میزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند میتوان گفت که انواع گوناگونی از این نوع حفاظ ها نیز ساخته شده است که از بین تمامی آن ها نرده آهنی سرنیزه ای قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع این حفاظ ها هستند. شرکت های مختلفی در زمینه تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند که هر یک از آنها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند و حتی میتوان گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز در این زمینه کمک های شایانی خواهند کرد.

مزیت شاخص نرده سرنیزه ای 

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.
ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم نرده آهنی سرنیزه ای نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 242
برچسب ها : نرده آهنی سرنیزه ای,

تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 | 14:30 | نویسنده : وحید

حفاظ راه پله فرفورژه یعنی زیبایی خاص خانه شما

حفاظ نرده پله فرفورژه یکی از عناصر دکوارتیو لاکچری و خاصی است که برای ساختمان به کار می رود. در صورتی که به دنبال نرده پله پیج مدرن و خاصی هستید که هم کیفیت عالی داشته باشد و هم زیبایی منحصر به فردی را به همراه داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات فرفورژه آنلاین را مشاهده کنید.

نرده راه پله فرفورژه یکی از پرفروش ترین و پر مخاطب ترین نرده حفاظ هایی است که برای پله در نظر می گیرند. زیرا با انتخاب این نرده پله با یک تیر دو نشان می زنید. اولا با وجود نرده حفاظ پله امنیت افراد را لحاظ کرده اید. زیرا نرده پله برای حفظ تعادل و پایداری افراد است که هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها این تعادل حفظ شود. همچنین وجود نرده راه پله فرفورژه سبب می شود که زیبایی و دیزاین خانه شما نیز خاص جلوه کند.

خوبی های حفاظ پنجره ضد سرقت

از نکاتی که باید به آن دقت کرد این است که نصب حفاظ پنجره ضد سرقت بغیر از اینکه به شما کمک می کند . امنیت و ایمنی خانه و ساختمان تان بیشتر شود، باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان شما نیز خواهد شد. اینگونه نیست که تمامی نرده هایی که شما از آنها استفاده می کنید تنها مدل آهنی داشته باشند . بلکه میتوانید با استفاده از انواع مختلف حافظ پنجره ضد سرقت زیبایی خاصی را برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید. با این حال، تنها کاری که باید انجام بدهید این است که نمونه های موجود را مشاهده و بررسی کنید.
اگر شما از حفاظ پنجره بازشو استفاده کنید در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگیری خواهید کرد . و همچنین از قاب و شیشه خود نیز محافظت می کند . با این حال نصب محافظ پنجره بازشو آهنی میتواند در برقراری امنیت و ایمنی محل زندگیتان کمک کند.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ روی دیوار

انتخاب حفاظ روی دیوار در واقع شامل نکات بسیاری می‌شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه‌‌‌‌های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه‌‌‌‌های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیم.
کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت حفاظ دیوار را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب‌‌‌‌های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش حفاظ دیوار را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ‌‌‌‌های ساده ای مانند حفاظ‌‌‌‌های سرنیزه ای استفاده کنید.
اگر شما در خارج از شهر زندگی می‌کنید، حفاظ دیوار می‌تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می‌شود. شما همچنین می‌توانید از حفاظ‌‌‌‌های سنگین استفاده کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 244
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 | 14:29 | نویسنده : وحید

قیمت و کیفیت نرده حفاظ روی دیوار  چقدر میباشد؟

نرده های بوته ای اما کیفیت بسیاری دارند. نرده روی دیوار  هم انواع مختلفی دارند که در واقع با بهره گیری از بهترین نوع فلزات تولید می شوند. تولید این محصول با بهره گیری از انواع مختلفی از فلزات تولید می شود تا بتوان از آن ها در مدت زمان سولانی بهره مند شوید. نکته ای که اینجا قابل توجه است که  قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی  در واقع محصولی است که از نظر کیفیت و امنیت از سایرین بهتر است و به همین دلیل هم برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این نرده ها که از جنس فلز هستند در شرایط مختلف جوی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع نرده ها معمولا به دلیل طرحی که دارند بیش از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل از نرده ها دارای طرح هایی هستند که در برابر ضربه هم محکم هستند و استحکام و کیفیت بسیار بالایی دارند.

هزینه و قیمت نرده نرده روی دیوار  چقدر است؟

نرده روی دیوار  یکی از مدل های نرده هایی است که به نوع خود مدرن هستند. این نوع نرده ها معمولا نسبت به سایرین قیمت مناسب تری دارد و مقرون به صرفه هستند. این نوع از نرده ها برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف ساخته می شوند. در بین تمامی انواع نرده هایی که تولید می شوند میتوان گفت که قیمت نرده روی دیوار  اما به نسبت بیشتر است. این نوع محصولات به واسطه قیمت مناسبی که دارند فروش آن بسیار بیشتر از سایرین.  قیمت مناسب این مدل از نرده ها این امکان را فراهم آورده است تا در هزینه های جانبی صرفه جویی شود و بسیاری از هزینه ها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.

همیشه این امکان وجود دارد که نرده هایی را برای دیوار ها انتخاب کنید. در این بین حتی می توان گفت که این دیوارها اگر بسیار بلند هم باشند شما میتوانید برای امنیت آن ها از نرده ها استفاده کنید. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این بلندی و یا کوتاهی باعث شود که از ورود سارقین جلوگیری شود. به خصوص اگر سارق حرفه ای باشد اما شما باید از سیم خاردار برای نردهت از اماکن مسکونی، اداری و حتی باغ خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که سیم خاردار با توجه به اینکه ظاهری کاملا خشن دارد اما باز هم به راحتی بریده می شود و همین هم میتوانید باعث عدم امنیت شود.

پنجره

دقت داشته باشید که این نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار می آیند که حین باز و بسته شدن یک شکل شبیه به سایبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشید که این نوع از حفاظ ها تنها از بخش پایینی حرکت خواهند کرد و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.آنچه که باید بدانید این است که این نوع از حفاظ ها به تازگی به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترین نوع حفاظ ها هستند و همین هم باعث می شود که قیمت آن ها زیادتر از سارین باشند. این نوع حفاظ ها مقاومت بسیاری دارند و حتی می توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آکاردئونی در این زمینه رقابت کنند.

دقت داشته باشید که خرید این نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع برای مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگی در آن ها وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 260
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 | 14:55 | نویسنده : وحید

گذشته ی و تاریخ نرده شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی جزء حفاظ‌‌‌‌های نسل جدید به شمار میرود می توانید با مراجعه به آفتاب آنلاین و مشاهدهبهاین نتیجه برسید که دقیقاً به این شکل است، قدمت چندانی ندارد.

بیشتر برای منازل و ساختمانهایی که دارای فضا‌‌‌‌های باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت میباشند به کار میرود.

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.

درواقع میلگرد‌‌‌‌های نوکتیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آنها عبور کند آسیب میرسانند و مانع عبور میشوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه میدارند.

نرده شاخ گوزنی چه خوبی هایی دارد؟

حفاظ نرده شاخ گوزنی در مقایسه با سایر انواع حفاظ ساختمان، مزیتهایی نیز دارد که شامل:

استحکام زیاد

نصب سریع

امنیت بالا

ظاهر زیبا

کسب تائیدهی پلیس امنیت

قیمت مناسب

نرده شاخ گوزنی با چه تنوع رنگ هایی تولید می‌شود؟

درست مانند تمامی قسمت‌‌‌‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ آمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است.

رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ نرده شاخ گوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن میشود.

این محصول در رنگ‌‌‌‌های مختلف درخبرگزاری مهر موجود است و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده میشوند.

با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد.

مانند رنگآمیزی سایر فلزات، در رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کنندهی کیفیت رنگآمیزی است. پیش از رنگآمیزی، سطح حفاظ نرده شاخ گوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگزدگی باشد تا رنگآمیزی با کیفیت خوبی انجام شود.

برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگیها معمولاً ابتدا سمباده کشیده میشود و در صورت نیاز بتونهکاری نیز خواهد شد. سپس رنگآمیزی انجام میشود.

مشخصات فنیو زیبایی حفاظ نرده شاخ گوزنی چیست؟

هزینه و قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی :

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی : حفاظ نرده شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی ساخت مانند ارتفاع، تراکم (تعداد ردیف در هر شاخه) و رنگآمیزی نیز است که در تعیین قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی برای ساختمان نقش دارند.

در این بین تراکم‌‌‌‌های ۱۱ تا ۱۵ ردیف در هر شاخه، معمولاً ساخته شده و موجود هستند و ارتفاع آن بستگی به کار و نیاز مشتری دارد.

برای اتصال میلگرد‌‌‌‌های حفاظ نرده شاخ گوزنی، از دو نوع جوش الکترود و جوش CO2 استفاده میشود و این فاکتور نیز در تعیین قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی نقش دارد.

میلگردها به طریقی به هم جوش خواهند خورد که هرکدام به یک سمتی رشد کرده و دارای آرایش منظمی باشند و مانع عبور انسان و حیواناتی مثل گربه شوند.

رشد استفاده از حفاظ نرده شاخ گوزنی در ایران به این دلیل بود که سیستم‌‌‌‌های سنتی که برای افزایش ایمنی ساختمان به کار میرفت، با نمای امروزی همخوانی کافی نداشته و این میزان ظرافت و زیبایی و همچنین ضریب امنیت بالا نداشتند.

همچنین بهاء تمام شده قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز از سایر حفاظ نرده شاخ گوزنی ها مناسبتر است. به همین علت معماران به این نتیجه رسیدند که باید نسل جدیدی از حفاظها وجود داشته باشد که هم به امنیت و هم زیبایی نمای ساختمان کمک کند.

بنابراین حفاظ‌‌‌‌های شاخ گوزنی ساخته و به بازار عرضه شدند که در صنعت ساختمان مورد استقبال قرار گرفتند.

محافظ  پنجره فرفورژه

 

دقت داشته باشید که این نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار می آیند که حین باز و بسته شدن یک شکل شبیه به سایبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشید که این نوع از حفاظ ها تنها از بخش پایینی حرکت خواهند کرد و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.آنچه که باید بدانید این است که این نوع از حفاظ ها به تازگی به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترین نوع حفاظ ها هستند و همین هم باعث می شود که قیمت آن ها زیادتر از سارین باشند. این نوع حفاظ ها مقاومت بسیاری دارند و حتی می توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آکاردئونی در این زمینه رقابت کنند.

دقت داشته باشید که خرید این نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع برای مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگی در آن ها وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

ورقه های سقف کاذب و زیبای آردواز به چه صورت ساخته می شوند؟

ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.

دقت داشته باشید که سقف کاذب و زیبای آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد که در خبرگزاری ایلنا شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های سقف کاذب و زیبای آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است. نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. سقف کاذب و زیبای آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید از حفاظ سازه سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 258
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 | 15:17 | نویسنده : وحید

قیمت ساخت حفاظ پنجره و کارایی های آن


زمانی که صحبت از قیمت ساخت حفاظ پنجره به میان می آید، بدون شک میدانید که منظور همان میله هایی هستند که از جنس فلز یا استیل ساخته می شوند و یک حفاظ را برای پنجره های شیشه ای و قابل شکست شما ایجاد می کنند. اما چرا قیمت ساخت حفاظ پنجره امروزه جز بخش هایی است که نمیتوانید در ساخت خانه و مکان های دیگر از آن صرف نظر کنید؟
زمانی که صحبت از قیمت ساخت حفاظ پنجره به میان می آید، عده ای در واقع در این فکر هستند که حفاظی آهنی همانند سلول ها زندان در مقابل شیشه های خانه زیبای آن ها نصب خواهد شد. با توجه به این که در ساختمان های امروزه، امنیت مقوله ای است که حرف اول را می زند، میتوان گفت که نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید و بعضا می توانید آن ها را روی درها و برخی دیوار ها نیز نصب کنید. زمانی که شما میخواهید یک خانه را اجاره کنید و یا بخرید، باید به امنیت درب ها و پنجره ها توجه زیادی داشته باشید. امنیت یکی از مهم ترین بخش هاییست که برای زندگی در یک ساختمان به داشتن آرامش بیشتر شما کمک خواهد کرد.


قیمت ساخت حفاظ پنجره آلومینیومی


قیمت ساخت حفاظ پنجره آلومینیومی کارایی های منحصر به فرد و خلاقانه ای در دل خود خود به همراه دارد. به این صورت که این نوع از محافظ ها به شیوه سایر حفاظ های آهنی و استیل طراحی و ساخته می شوند، با توجه به جنس بکار گرفته شده در آن ها از مقاومت و استحکام بسیار بالایی بهره مند می باشند و می توان با وجود آن ها با فراغی بال شب را بر بالین نهاد و صبح دل انگیز و سرشار از آرامش و آسایش مطلقی را از نو سر گرفت و از انواع استرس ها و ترس های ناشی از نفوذ افراد شرور و مزاحم به درون خانه خویش جان و مال خود را به دور از گزند و آسیب آنان قرار داد و به دور از هر گونه فکر و دغدغه ای تنها به حیات و زندگی شخصی خویش روی آورد.
یکی از اصلی ترین و برجسته ترین تفاوت هایی که میان قیمت ساخت حفاظ پنجره آلومینیومی با سایر حفاظ های آهنی وجود دارد؛ ذکر این مسئله است که شما می توانید با وجود بهره مندی از این نوع حفاظ هر گونه رنگ و طرحی که مد نظر شماست را سفارش داده و آن را در أسرع وقت تحویل بگیرید و پس از آن کار را به نصاب های درب و پنجره های آلومینیومی بسپارید تا با تخصص خود مراحل نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره آلومینیومی را به خوبی صورت داده و نمای ساختمان شما را تا حد فزاینده ای درخشنده تر و شیک تر جلوه دهند.


نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره


با تمامی حرف هایی که گفته شد، باز هم عده ای تصور می کنند که نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره تنها برای درب ها و همچنین خانه هایی کاربرد خواهد داشت که قدیمی تر هستند و درب ها و پنجره های امروزی که تمام هوشمند ساخته می شوند دیگر نیازی به این نوع حفاظ ها ندارند. لازم نیست برای شما یادآوری کنیم که هرچقدر هم تکنولوژی رو به پیشرفت باشد راه هایی که برای شکستن آن به وجود خواهد آمد نیز بیشتر خواهد شد. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این تفکرات را دور بریزید و به دنبال یک حفاظ محکم برای خانه خود باشید. اگر شما منزل یا ویلایی دارید که در آن سکونت نمی کنید، به طور قطع نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره می تواند به شما در این زمینه کمک کند و امنیت را برای شما فراهم آورد.

قیمت درب آهنی


ساخت قیمت درب آهنی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع قیمت درب آهنی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع قیمت درب آهنی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.


لیست مدل و قیمت درب آهنی


البته انواع قیمت درب آهنی یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف قیمت درب آهنی ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
شما میتوانید هم از درب های چوبی و هم از درب های فلزی به عنوان قیمت درب آهنی استفاده کنید البته دقت داشت هباشید که استفاده از برخی از آن ها در برخی از نقاط کشور مجاز نیست چرا که ممکن است امنیت خانه و ساختمان شما را با مشکل روبرو کنند.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 251
برچسب ها : قیمت ساخت حفاظ پنجره,

تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 | 15:16 | نویسنده : وحید

میزان آشنایی شما با حفاظ درب ساختمان چقدر است ؟


در حال حاضر استفاده از حفاظ های مختلف به عنوان یکی از اجزای اصلی در ایجاد امنیت برای خانه و ساختمان شما به حساب می آید. حفاظ درب ساختمان یکی از انواع حفاظ هایی است که به صورت مشبک ساخته می شود که عمدتا لوزی و و از جنس آهن هستند. این نوع حفاظ ها معمولا به عنوان یک درب ضد سرقت استفاده می شوند و باعث می شوند که شما بتوانید حتی زمانی هایی که در منزل حضور ندارید امنیت را تا حد زیادی ایجاد کنید.
حفاظ درب ساختمان در واقع یک حائل امنیتی و یک جدا کننده است که برای جلوگیری از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه می دهند که از به هدر رفت فضا نیز جلوگیری کنید و همچنین ایجاد مزاحمت را نیز در مکان هایی مانند درب های ورودی و پاساژ ها کاهش می دهد. حفاظ آکاردئونی عموما از جنس فلزات و آهن است و به همین دلیل هم میتواند یکی از مهم ترین بخش ها در حفظ امنیت باشد.

فرآیند ساخت حفاظ درب ساختمان

این مدل درب هایی که به عنوان حفاظ درب ساختمان تولید می شوند معمولا دارای انواع مختلفی هستند و توسط شرکت های مختلف تولید می شوند. این نوع درب ها معمولا با جوش های مخصوصی به هم متصل می شوند تا بتوانند امنیت را به خوبی ایجاد کنند. شما همچنین امکان نصب یک یا چندین قفل را نیز خواهد داشت. در بسیاری از موارد، این نوع درب ها برای منازلی که درب های ضد سرقت دارند نیز مناسب است چرا که اغلب دیده می شود که این نوع درب ها نیز توسط سارقین شکسته می شود و آن ها می توانند به آسانی وارد خانه شما شوند.

خرید درب پارکینگ فرفورژه

دقت داشته باشید که بعضا پیش آمده است که شما هم ویلاهایی را با انواع درب های مختلف دیده اید. یکی از مهم ترین ویژگی های درب پارکینگ فرفورژه این است که شما میتوانید آن را تعویض کنید.
ممکن است که پس از گذشت چندین سال، درب شما نمای اولیه خود را از دست بدهد و به همین دلیل هم شما علاقه مند به خرید انواع جدیدی از این درب ها باشید.
در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این کا را توسط یک نمایندگی در این زمینه انجام دهید و درب خود را تعویض کنید.
انواع نمایندگی هایی که در حوزه این نوع درب ها و به ویژه درب پارکینگ فرفورژه فعالیت می کنند به شما این اجازه را خواهند داد که تمامی آنچه که نیاز دارید را در یک پکیج داشته باشید.
با خرید از یک نمایندگی معتبر، مشکلات خود را در این زمینه حل کنید.
یکی از بهترین نمونه کارهایی که می توانید برای خانه خود تهیه کنید از گروه صنعتی فرفورژه آنلاین درب پارکینگ فرفورژه هست.

میزان دوام درب پارکینگ فرفورژه چقدر است ؟

شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب باغ فرفورژه امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد . این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند.
باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید.
که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 213
برچسب ها : حفاظ درب ساختمان,

تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 | 15:07 | نویسنده : وحید

گذشته ی حفاظ نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ‌‌‌‌های نسل جدید به شمار میرود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد.

بیشتر برای منازل و ساختمانهایی که دارای فضا‌‌‌‌های باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت میباشند به کار میرود.

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.

درواقع میلگرد‌‌‌‌های نوکتیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آنها عبور کند آسیب میرسانند و مانع عبور میشوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه میدارند.

نرده شاخ گوزنی چه خوبی هایی دارد؟


حفاظ نرده شاخ گوزنی در مقایسه با سایر انواع حفاظ ساختمان، مزیتهایی نیز دارد که شامل:
استحکام زیاد
• نصب سریع
• امنیت بالا
• ظاهر زیبا
• کسب تائیدهی پلیس امنیت
• قیمت مناسب

حفاظ نرده شاخ گوزنی با چه رنگ هایی تولید می‌شود؟

درست مانند تمامی قسمت‌‌‌‌های دیگر نمای ساختمان، رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است.

رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ نرده شاخ گوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن میشود.

این محصول در رنگ‌‌‌‌های مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده میشوند.

با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد.
مانند رنگآمیزی سایر فلزات، در رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کنندهی کیفیت رنگآمیزی است. پیش از رنگآمیزی، سطح حفاظ نرده شاخ گوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگزدگی باشد تا رنگآمیزی با کیفیت خوبی انجام شود.

برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگیها معمولاً ابتدا سمباده کشیده میشود و در صورت نیاز بتونهکاری نیز خواهد شد. سپس رنگآمیزی انجام میشود.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 341
برچسب ها : حفاظ نرده شاخ گوزنی,

تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 | 15:06 | نویسنده : وحید

خرید نرده فرفورژه تراس

شما با پرداخت قیمت حفاظ تراس  می توانید یک  دژ محکم جلوی پنجره و تراس خانه خود داشته باشید. با توجه به اینکه پنجره ها و بالکن ها یکی از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف برای ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از نرده فرفورژه تراس اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و امنیت آنها دارد. البته برای رسیدن به ایمنی کامل در حفاظ بالکن شما حتماً باید هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و کیفیت نصب به بهترین شکل عمل نمایید. ساخت و نصب حفاظ بالکن کار کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اولیه لازم نیاز به تجهیزات مدرن نیز خواهد داشت.

مزیت ها و انواع حفاظ بالکن

با استفاده از نرده ­ها و حفاظ ­ها، حس امنیت را در هنگام استفاده از این بخش­های ساختمان افزایش دهید. همینطور می­توانید از سبک­ها و طرح­های گوناگون و متناسب با سلیقه­ ی خود استفاده کنید و زیبایی فضای خارجی ساختمان را افزایش دهید. باید به این نکته توجه داشت که بالکن ­هایی که در طبقات اول قرار دارند نسبت به سایر نقاط ساختمان، به­ سادگی می­توانند تحت دسترسی سارقین قراربگیرند، بنابراین می­بایست از نرده حفاظ­ هایی با دوام و با قیمت مناسب در این نقاط استفاده نمود.

نصب نرده فرفورژه

که سارقان از آنها برای دستبرد زدن به یک ساختمان استفاده میکنند.
ضمن آنکه اگر درگذشته ورود غیرمجاز به خانهها یا محل‌‌‌‌های کار فقط در شبها یا ساعات غیر کاری انجام میشد، امروزه در هر ساعتی از شبانه روز شاهد اعلام گزارش‌‌‌‌های ورود سارقان و دستبرد به ساختمانها هستیم.
به همین سبب باید تمامی ابزارهایی که میتوانند امنیت ساختمان‌‌‌‌های کاری یا مسکونی را تأمین کنند
بهخوبی بشناسیم تا بتوانیم از ویژگی هرکدام از آنها بهترین استفاده را ببریم.
بدون شک حفاظ دیوار یکی از در دسترس ترین و بهترین ابزارهایی است
که میتوان با آن موضوع امنیت را برای یک ساختمان با هر تعداد طبقه، تأمین کرد.
ابزاری که علاوه بر سادگی در نصب، نیازی به نگهداری از آن وجود ندارد و میتوان آن را با هر رنگ و میزان تراکمی که مد نظر باشد تهیه و نصب کرد.برای دریافت قیمت حفاظ آهنی با ما تماس بگیرید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 423
برچسب ها : نرده فرفورژه تراس,

تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 | 15:06 | نویسنده : وحید

شناخت وآشنایی با انواع درب حیاط

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب ویلایی آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب حیاط ویلایی هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شدهاند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

ساخت درب حیاط فرفورژه

ساخت درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 210
برچسب ها : درب حیاط فرفورژه,

تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 | 15:04 | نویسنده : وحید

زیبایی و تنوع درب ورودی ترکیب چوب و فلز

بیشتر مواقع درب حیاط و پارکینگ باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید . بیشتر افرادی که میخواهند درب طرح چوب آهنی را خریداری کنند . در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های نمای زیبایی آن بیشتر اهمیت می دهند . بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.
بیشتر اوقات اینطور گفته می شود که خرید درب ویلایی طرح چوب نسبت به خرید درب های دیگر نسبتا سخت تر است .شما بعضا میخواهید برای منزل خود این نوع درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلا و باغ و یا ساختمان خود را با دربی زیبا مزین کنید. خرید درب حیاط چوبی جدید به شما اجازه می دهند. که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید . در نتیجه بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.

کاتالوگ درب حیاط و دوام آن

شاید با خود تصور کنید که فقط نوعی از درب ویلایی امنیت و ایمنی را برای شما ایجاد خواهد کرد .که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد.با این حال نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این نوع درب ها اگر از نوع درب فلزی طرح چوب باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی و ایمنی ندارند.اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام و استقامت بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد آسانتر خواهد کرد ، رنگ درب فلزی طرح چوب به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 211
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 | 14:28 | نویسنده : وحید

تنوع در درب پارکینگ 

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

تولید و ساخت درب ویلایی

ساخت قیمت درب پارکینگ هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

ساخت درب ویلایی 

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 241
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 | 14:28 | نویسنده : وحید

جلوه و تنوع درب سه لنگه

معمولا درب حیاطی سه لنگه باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب فرفورژه را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.
معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب فرفورژه نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.
به طور کل اما تنوع درب فرفورژه بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

شناخت درب

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب لیزری آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب لیزری هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب لیزری آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

ویژگی های برجسته سقف آردواز شیروانی

همان طور که یادآور گشتیم؛ از سقف نورگیر بیشتر به جهت نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.

این نوع از سقف های آردواز شیروانی دربردارنده برخی از ویژگی های برجسته ای است
که انتخاب آن ها را به عنوان نخستین انتخاب و اولویت اصلی افراد به منظور پوشش
گلخانه ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های عابر پیاده و… قرار می دهند.
از دیگر نکات جالب توجه این نوع از سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده آن ها و نیز
رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی خاصی را به وجود می آورند.
از ورق های سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق صوتی و حرارتی بیشترین استفاده را می برند.
کاربردها و ویژگی های سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک امروزه به قدری بالاست که استفاده از آن ها
به عنوان جانشینی برای سقف های شیشه ای به مراتب بالاتر رفته است.
به گونه ای که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند تا بجای سقف های شیشه ای از سقف کاذب بهره ببرند.
از طرفی دیگر این گونه از سقف ها از ایمنی و استحکام بسیار  بالایی بهره مند هستند.
آمارها خود گویای این مسئله است که مقاومت ضربه ای سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 253
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 | 17:45 | نویسنده : وحید

قیمت نرده پنجره و حفاظ خانه های ویلایی


نرده پنجره خانه‌های ویلایی در دسترس‌ترین پنجره‌های روی زمین هستند. پنجره این ساختمان‌ها به ویژه در طبقه همکف به سادگی می‌توانند تبدیل به محلی مناسب برای نفوذ به داخل ساختمان شوند. این موضوع برای خانه‌های ویلایی که در حاشیه‌های شهر و دور از مناطق مسکونی دیگر هستند بسیار ضروری‌تر است. حفاظ‌ این خانه‌ها باید از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نکات امنیتی لازم در ساخت و نصب آنها رعایت شود
قیمت حفاظ پنجره و بالکن و نرده های آهنی پنجره ها ساده و فرفورژه یکی از اصلی ترین موارد جهت افزایش و بالابردن امنیت ورودی ساختمان است. به همین علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده های پنجره یک امر بدیهی و ثابت شده است. 
هر چه هدف سرقت بدون حفاظ پنجره و ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد و از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی با کیفیت و یا حفاظ درب و پنجره آهنی استفاده نکرده باشد می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شود پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشابند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید .

مدل های مختلف نرده پنجره و قیمت

هر یک از این حفاظ ها دارای ویژگی ها و مزایای متفاوت از قبیل استحکام و قیمت و زیبایی منحصر به فرد هستند.
از عوامل تاثیرگذار در قیمت نرده ها طرح حفاظ، میزان فلز به کار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ کاری و… می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به محافظ های مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس اشاره نمود.
حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قیمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضی ترین حفاظ ها برای پنجره است که مشتریان زیادی دارد. معمولا این مدل از نرده ها از پروفیل های با ابعاد متفاوت با چینش افقی و عمودی ساخته شده است. که در عین سادگی می توان به طرح های زیبا و مینیمال با دربرگیری تمام سلایق رسید.
حفاظ پنجره مدرن به خاطر ساده‌ترین حالت طرح آن از کم قیمت ترین حفاظ ها است. و همچنین علاوه بر طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و مصرف مواد اولیه کمتر نسبت به سایر مدل ها این محافظ را از گزینه های مناسب می سازد.
در این نوع از حفاظ به جای پیچ و مهره از جوش استفاده می شود. به خاطر همین موضوع کار برای دزدها سخت‌تر می شود زیرا نمی توانند پیچ و مهره را باز کنند یا آن را خم کنند. از نکات مهم این طرح فاصله ی بین نرده های آن است.
این فاصله ها باید به گونه ای باشد که کسی از آن رد نشود. طبق ضوابط شهرداری بهتر است فواصل بین نرده ها ۱۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.
از دیگر مدل های محافظ پنجره می توان به حفاظ فرفورژه اشاره کرد. این نوع از نرده ها دارای تنوع فراوان در
طرح می باشد. همچنین از امنیت و استحکام مناسبی برخوردار است. یکی از عومل موثر بر قیمت این حفاظ تعداد گل های فرفورژه به کار برده شده در آن است.


منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 193
برچسب ها : حفاظ پنجره , قیمت حفاظ پنجره,

تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 | 14:43 | نویسنده : وحید

تنوع در درب حیاط فرفورژه 

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط در تهران

ساخت درب فرفورژه ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب حیاط

البته انواع درب حیاط یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب حیاط ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

منبع : خبرگزاری مهر



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 223
برچسب ها : درب فرفورژه,

تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 | 14:29 | نویسنده : وحید

درب لوکس پارکینگ

همانطور که اطلاع دارید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های جنوبی ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط ساده و پارکینگ

ساخت درب پارکینگ هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

ساخت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی چگونه است؟

انواع مختلفی از این نرده های فلزی پنجه وجود دارد که آهنگرانی که در این زمینه فعالیت می کنند به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در انواع مختلفی داشته باشید. این افراد در واقع هنر را با گل سازی و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در این بین، دست کسانی که در زمینه ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی فعالیت می کنند بسیار باز است و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بعضا دیده می شود که برخی از این افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تری داشته باشید اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که نوعی که مورد نظر شماست کدام است.

یکی از صنایعی که امروزه به یک صنعت پرکاربرد تبدیل شده است، صنعت ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی است که به شما اجازه می دهد تا کار خود را به راحتی انجام دهید و امنیت را برای ساختمان خود برآورده کنید. طرح های ظریف و همچنین خلاقانه ای در این زمینه وجود دارد که به شما اجازه می دهد از آنها استفاده کنید. البته فرفورژه و همچنین گل نرده ها نیز در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در زمره تزئینات اصل و همچنین خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پیشرفت هایی که امروزه شاهد آن ها هستیم به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از این قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در دست داشته باشید که بتوانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید و در سال های اخیر هم توانسته اند تا نقش پررنگی در ایجاد امنیت داشته باشند. پیشرفت هایی که امروزه در این صنعت ایجاد شده است، باعث شده تا ماشین آلات مختلفی در این زمینه ساخته شوند که رواج انواع خاصی از فرفورژه و دیگر قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را برای شما خواهند ساخت و شما میتوانید آن ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

جنس حفاظ پنجره آهنی

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع به شما اجازه می دهد تا شما انواع مختلفی از آن ها را با جنس آهنی میتوانید تهیه کنید. یکی از رایج ترین انواع قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع نرده های فرفورژه است که شما میتوانید آن ها را در حفاظ های پنجره مورد استفاده قرار دهید. حفاظ فرفورژه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 209
برچسب ها :